Valborg

Jaha nähä, nu har valborg varit. Började kaos men slutade bättre, såhär var det:

Vi hade köpt 5 cider, 2 breezer och så hade vi en vodka, det skulle vi dela på. Haha man hör redan här hur det kaosar. Jaja, vi fixade oss och sen kom Josse till mig, vi drog ner till grannens och skulle köpa hallonsoda för att blanda ut vodkan med men nejnej, när vi kommer ner har vi glömt pengarna hemma haha. Josse springer då in och lånar en kapsylöppnare och vi öppnar våra breezers.
Då går vi till en busshållplats och halsar och josse blandar i lite vodka i sin haha, mina tänder blev röda btw ;(.
Vi drar upp till hägernäs och ska ta tåget därifrån innan de hinner vi dela på en cider till. vi tar tåget och på tåget tar vi ännu en cider hahah.
Där skulle vi möta Emma, men de hade vi tydligen glömt i fylledimman så vi tar bussen och emma lackar= vi går av och väntar på Emma som kommer med nästa buss. Jag mår sjukt illa på hela bussen och typ några stationer innan vi skulle gå av egentligen drar jag av i 190 o ba ah ja kommer spy och kissa på mig.
vi sitter då där på parkbänken ett tag, vet inte riktigt hur länge direkt xD. Sen drar vi ner och jag kissar i trappan ungefär hahah...
Det var skitlite folk i Rålis, så vi sitter där och blir emosar och Emma försöker klunka på som fan för att inte behöva ta hand om oss ungefär, snäääällt. jag försöker bli nyktrare och efter ett tag drar vi där ifrån, vi ska nu ta t-banan till Ropsten.
Emma vill träffa Wanna så vi drar ner i T-banan och josse hinner in i tunnelbanan medans jag står utanför, ingen typ reagerar bara börjar skratta lite, haha puckosar. Jaja vi hamnar iaf i hötorget och där sitter vi säkert typ 1 timme, medans josse pratar i tfn med bruna ögonen äter jag kexchoklad hahah :D. sen drar vi till Ropsten och träffar Josses anton :d haha åååh han är fett gullig iaf och vi springer runt och pratar med honom i 2 timmar sen blev vi happyface och åkte hem :D.


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0