Tjenna

Idag är det fredag och jag är hemma, hemma i mitt lilla fina hus :). nemen xD jag ska tävla imorrn, typ i Gävle, långt som sataaaan. Josse och jag har bestämt oss för att aldrig mer gå på M's jävla fester, usch asså. Som jag så fint sa när vi bråkade med dem, det är två blattar som sitter i en soffa o ba kom hit me brudar, så ungefär :D.
vi kanske ska dra på Stevens fest i åkersberga imorgon eller så ska vi på earth ourh, vi får se helt enkelt, måste bara komma hem i tid också, men de får jag väl ta och lösa :D.


Idag var vi på DN med klassen, hon visade lite hur man gjorde och så fick vi göra ett tidningsblad,
typ " vad är det här för ledighetskomiteé" haha xD

Josse och jag skulle raggat killar idag men vi glömde helt enkelt det så vi får vväl göra det nån annan dag istället. Vi ska skaffa en pojkvän, haha hej vi är desperata, eller iaf jag :D. Desperat till tusen.

jkbklwehf




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0