Shutter island

Jag, Josse och Emma var på bio i förrgår, vi såg shutter island. Haha fyfan va läskig den va, jag typ skakade när jag kom ut, höhö. Nej skräckfilm är inte nåt för mig, eller det var typ inte ens en skräckfilm men det kändes som det haha :).

Igår var vi och badade på erikdalsbadet tror ja det hette, mysigt. var länge sen man badade, självklart skulle det komma fram 4 st ludvigar och frågade om vi hade nån fest,( så fula kan vi inte varit ;)) men självklart hade vi inte det, kunde vi inte bara sagt att dom kunde lägga till oss på fb lr nåt? nej självklart inte... Snygga var dom iaf :).
Efter vi simmat kände vi att vi bränt för mkt fett så då blev de raka vägen till kebab stället, där satt vi och åt i typ 2 h. haha, och pratade om jaa.. väldigt bra saker, typ hur en humla såg ut!? haha.


Det är skitfint väduuuur utee, men Josse ligger nog och sover, hm.


Jag e desperat, jag vill ha en pojkvän, men nej självklart har jag ingen.

PussPuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0