Tjoho vilken fredag

Jag känner mig dissad, Ida skulle va med fredrik, Emma och Julia har utegångsförbud, Marre pallade typ inte, Josse har inga pengar så vi kan inte gå på bio för det gick inte att betala med presentkortet -.-. Vi har alltså NADA, precis ingenting, absolut ingenting. Jävla twolives dom har allting -.-. AAAAAAAAAAAAAAAAAH jag kommer få ryck, haha xD.

Vi hade iaf engelska nat, och spanska prov, det gick väl hellt okej på engelska muntliga men spanska gick inge bra, kommer bli ungefär; jag sverige prata bra. Men nu e det så att ja skiiiiiter i det, för jag är ändå bäst.

Asså ja kommer få ryck på min jääävla cam som inte fungerar, det här suuuuuuuuger.

Nu ska vi ut och vandra istället,
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0