Skidor och No-prov

Hola guapa ;)

Idag hade vi No prov, det gick helt okej, förhoppningsvis får jag VG.

Vi hade skiddag igår, det var en jaa.. händelserik dag, haha.
Jag hade sagt till idrottsläraren att jag inte kunde åka skidor han ba jaja, vi åker med ankarliften så skulle han hjälpa mig där uppe. Jo att åka liften var inga problem sådär, men att gå av.. Ja det var en annan femma...
Vi åker upp för en brant backe och uppe på krönet ska man släppa liften och åka till höger, jag vet då inte hur man svänger så jag åker i 190 och gallskriker ner för lilla backen.. Där va då stoppet, ja åker upp på stoppet en liten bit och ramlar sedan baklänges och gör en bakåtkullebytta utan hjälm, klart man åker utan hjälm, man vill ju inte se ut som en svamp ;).
Jaa.. ni ska ju bara fatta hur det såg ut!? Andra gången jag skulle åka den liften visste jag hur man SVÄNGDE OCH STANNADE, men vad händer? Jo liften fastnar i benent när ja redan är av och påväg ner, jag satte mig då som en köttbulle och farten ökar medans jag får bort liften åker jag rätt in i ett killgäng som sitter ned med sina snowboards, skrikande då med.
Haha ja tänker bara på alla som såg mig, shit asså, med en knallgul jacka gallskrikande liksom, nej inte okej. Haha jaja resten av dagen vaar iaf kul :).

Josse har nog alla fina bilder, lägg in dom :).

Nej nu ska jag åka till stallet, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0